Followers

Sunday 31 October 2010

21/10/2010

aku rase tarikh 21/10/2010 ni akan bwk tuah kt aku. upenye jd mende lain. aku da tahu senanyer dy da cr gf lain. aku sabar sbb aku pgg jnji2 dy. dy kate dy akan sygkan aku smpai dy mati, n lg, dy kate walaupun dy ta cntct aku, dy tetap t akkan tglkan aku n dy akan tetap sygkan aku. aku pun pcaye ape y dy ckp. aku tak tahu la aku ni bodo ke hape. malam tu aku tergerak nk on9 fb. aku on9 n dy tulis kt wall fb dy, '

im sorry..i cant give u the best..just i wan u happy with other ppl not like me.
some one too bring u too new life..i hope u can find some one like i say that..
and not like me...
im sorry..if u think u need me more..i can accept but i can't give all u wan at me..
about that girl...is true..im sorry..'


berderai jgklah air mate. aku teros cll si najib. aku menangis2 tersedu2 kt dy. sampai bengkak2 mate aku idung aku da merah gile da. lps tu aku teros cll daus lak.. aku menangis2 aku tak tahu nk wtpe da.. aty aku skt gler.. skt sngt.. aku tak sangke dy nk wt aku cmni.. sumpah sakit.. skang ni aku hanya tunggu dy nk wt ape lak.
aku still sygkan dy sgt2 , ta de pe y brubah kt hati aku. tp utk trime dy balik, aku akn pikir bebanyak kali.

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p