Followers

Sunday 1 May 2011

LepakING bersama ZIDA,QILA,KAK AIN

helo helo korang. semalam hari sabtu 30hb 4, aku cm biase la kne jge kedai bos aku kan. tp yg dekat ni je. kul 2 pm aku ngn zida tutup kedai sbb nk g uma pn mahaya, dy wt makan2 sbb thn lp batch kiteorg spm 2010, 100% lulus in chemistry. haha, agk bangge la kan.




haha, bangge.

pastu aku ngn zida teros plan nk g ngok wayang kan kt summit. da lame tak hangout, so agak batak la kan nk g jejalan .sejak2 da pts cinte ni,mmg jarang gile aku jejalan. asik keje je, dalam sebulan, 4 hari je aku cuti. hoho.

tunjuk perasaan sikit. haha




memula kiteorg *aku ngn zida, nk g uma qila lu, bb nk mintak permission mak bpk dy lu. yela, ank mak kan, aku takpe, maen bedal je kua, tp law mak bpk aku tahu, mti aku kne rotan. haha.
yela ,msti la mak aku risau aku kne kidnapped kew, excident ke, ya allah mintak jauhkan la kan.




pastu, da blah dr uma qila, kak ain lak anta mg nk ikot, g la uma kak ain,.*Kak ain ni ank buah bo aku. hehe. ngn dy skali angkut g summit, oh lupe nk habaq, g summit naek kete mak zida. keh3,
dah smpai summit, teros naek lift, hehe, tgu bukan maen lame lgi kan so org yg menunggu dpn lift mmg ramai la kan. haha ape lg, lift terbukak je, melompat2 aku masok lift. ye a takot tertinggal. haha. lam lift lak si qila terbersin,aku tak tahu nape aku tergelak. lucu sgt tau. zida pon gelak. haha. kesian gle. tapela, ampunkan la kami berdue ye qila. hehe.



konon nk tengok wayang la kan, kali punye la ramai org beretor time tu nk dekat kul 5 da, mls la nk balik malam kan, kang kne balun lak kan, hehe, ekali aku ckp jum la karoke je, aku blanje. haha. ak mmg da niat nk blanje kekawan aku, tp tak kesampaian,mlm bru la aku blanje dorang. 2 jam kiteorg melalak lam tu. seronok seronok. sayang korang sgt. thanks sgt2 jd kawan aku. =)



No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p