Followers

Monday 6 February 2012

9th times

ni fes entry aku post duh lam bulan ni, keh3. burok en perangai kome ni ?



yes ! i admit it. i couldn't fixx it on my own. haha.

tak tahu kenape payah benor nk tidur sekarang ni. tapi yg penting bukan salah aku, sebab sume salah beliau. kalau bukan sebab beliau , takde aku nangis2 dari ptg sampai mlm. benci gua woo cmni..aku nk tunjuk something , haha. ni kawan aku yg name dy esah yg melukis time dalam class. kemungkinan besar dy terlalu mengantuk dalam kelas sampai tak tertahan kan , tu yg buat keje bodo uh. 


yang paling kiri tu shamin, tengah ,pypahhh, paling kanan tu aku. haha. dy ingt comel la tuuu.yg boley aku ckp kat dy an, 'apela aku boley buat lau kau lukis gambo2 aku ni ?' haha
sekarang da kul 2,20am. tapi mate aku still segar lagi. nk study ? whoaaa, sangat malas. nk cll daus, henfon dy kne rembat kot. ntah~. nk call stillsyg, hurmmmm~ lagi la tak tahu nk kate ape.
so~ dgr jela kawan2 aku memekak meroyan menyayi lagu jiwang pepagi ni. yg sorang bergayot. yg lagi 3 org meroyan, aku lak sebok berblogger, lepas2 sebak kan. haha.
dh ler, ponek den menaip. 


No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p