Followers

Thursday 12 April 2012

18times

kali ke 18. hidup aku mcm biase. tade ape yg menarik. sekali aku aku bersyukur aku dapat lagi hidup di dunia ini dgn aman. alhamdulillah jauh dari bencana yg baru je dtg, Tsunami. syukur sangat2. bile je tahu, bedebar2 jugak aku dgr and tengok kat tb. terus la teringat yg pasal dalam alquran ade sebut 2012 kiamat kecil akan berlaku. mmg takot sangat.

mmg sape la aku ni nk halang takdir allah. tapi kalau boleh and aku harap sangat aku nk jugak rase nikmatnye hidup bile da besar,dewasa,boley bls jase mama, ayah. aku teringin nk capai cite2 aku. keje sume. aku nk rase cmane hidup aku bile dah tua. aku nk cukupkan nk bg melimpah ruah amal ibadat aku. bukan mksd aku skang ni tak beramal ibadat, tapi aku ase cm tak cukup.

tadi, mama dapat message dr tok su maton, tok su man da meninggal dunia petang tadi , pukul 6.30 petang. malam jumaat la kan kirenyer? alhamdulillah.tapi tak balik kampung. sebab sebab sebab. haha. no komen la parents aku. aku just follow je.

sekian untuk hari ini. bye


No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p