Followers

Saturday 16 June 2012

38times


16jun2012. da lame aku ta update blog ni. sebenarnye aku demam 2 minggu dari time birthday aku. and bile dah balik sabah ni baru la sihat. kalau tak, siang bukan main sihat, bile petang nk dekat senje je msti aku tak sedap badan. sampai adek aku yg last tu kate aku kne santau. sebab demam aku pelik. aku pikir aku kne demam chikukunya, ap bnde tah cmane nk eja. haha. tapi tak pon. sebab aku dah sihat sekarang ni.

sekarang nk cerita pasal semester baru. aku da part 3. ade lagi 2 part la tinggal. kire2 cm setahun lagi la nk habis kalau tolak sem yg baru ni. cewaahhhh. sem kali ni lecturer mcm sume okey tapi ade due subjek jela cm ta best. ctu dgn badminton. haihhh. aku kalau yg ta best ni aku selalu ponteng. tengok la cmnane jalan cerita sem aku kali ni. mungkin bdminton tu aku akan asyik memonteng je. aku mls tau nk masuk kelas kalau kelas tu buat aku stress dgn aku akan ckp cmni,' coachh menggedik'. tu y aku mls tu. mulut aku kekadang ta bley nk cntrol.

ape lagi ea aku nk cte? ohhh aku kat sini makan cukup, minum cukup, tido pon cukup. sume la cukup. ohhh yg pasal gambar kat ats ni,tade kne mengene pon. tu aku saje2 je buat tadi. menghilangkan rae boring tadi. sekarang tade la boring.sebab aku nga ngok cte 'aku ada kau ada;. cte dy cm boring tapi nk wt cmane, layan je la. hahaha.

okey.bye

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p