Followers

Friday 8 February 2013

6x

yeay! CNY holidays sudah bermula. apa lagi? jom lah balik rumah berjemaah jom. eh. tiket flight aku mane? ouh, lupe lupe. aku pegi labuan pulok kan ngn qila,nini,kaksyu,kechik maybe.


excited nk pergi tu mmg ade. walaupun ni kali kedua aku pergi. bhaha.  oohoooiii .




yes! sebulan dah aku kat sini. hari2 teringat rumah. mak aku ckp, sekarang dah ade kucing baru, kucing tu gila naughty. mak aku ckp la. sebijik cm bunga. kenal tak bunga? bunga tu kucing aku yg dulu dah arwah dah pon tahun lepas. lepas setahun baru la mak aku terbukak hati nk bela kucing lain. padahal masing2 terdiam kalau cerita pasal bunga. haha. :)

nak tahu ape yg aku buat bile homesick ni terjadi? -,-' scroll down please.


yang nombor2 dlm square tu maksudnye minggu la.yang aku kire ni, lagi 10minggu aku nk balik rumah a.k.a nak habis semester la. bukan main lagi aku excited nk abis sem. hape2 tah aku ni. kalau tak jauh dr fams aku tak jadi cmni kot menghitung hari. hahahaha. 

ok ini adalah salah satu kerja mengarut yg aku buat semasa kerja sekolah yg mcm berlambak gila, tapi aku still sempat buat semua ni. haha :)


haha. aku bg motivation sikit kat diri sendiri. 2bulan tu lame ke? tak en? 

kbai.

p/s: lupe ckp, name kucing baru mak aku tu, bulat. same lak ngn name manje aku. haha. takpelaaaaaa. 

kbai.




1 comment:

  1. Adik ni, mesti terror dlm math. Terbaiklah blog nih. Loadingnya laju... Sudi2kan joint segmen julung kali sy http://www.ieta.my/2013/02/segmen-komen-cadang-blog-ieta.html tqvm :)

    ReplyDelete

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p