Followers

Monday 14 November 2011

pagipagidahgile

ape ea nk cite pagi pagi ni. ha, aku pagi td bgun cm biase la kan, jadi bibik lu, pastu an da siap jd bibik, aku nk jd bibik lgi. haha. nk g kedai la, beli ikan tuk bunga aku. haishhh, sian dy. lapo sangt agknyer. aku pon g la amek kunci kete pastu nk start, okey tengah2 start, tak ley start. aku da pk ade kucing lam enjin kete aku ke ni. haiyaaa, skali aku tengok aircong tak tutup. shittttt  ! salah aku la ni kan. aku jela yg bawak kete. hadoii, batery kete aku jahanam. last aku bwk kete 3 hari lepas. maknenye, dah 3 hari tak tutup aircond! gilerrrrrrr aku dibueknyo ni. mampus ku law ade hal emergency ke nt kan. adoi. jiran aku kate betery la ni abis. nt petang dy kasi setel. tapi law dy nk tolong stetl ptg ni, aku lak takde kan, haiyaa,m aku kan nk kuar. cmane la ni ? pening2 lalat dah pale aku ni. lepas satu satu. ape nk but. dah nasibbbbb~


eh tadi aku beli ikan bawal, aku goreng je. HAHA.

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p