Followers

Sunday 20 November 2011

welcome to KK.

haha. aku tak tahu ape yg aku rase lepas dah sampai sini. KK i'm back. perasaan aku bercmpur baur dah ni. aku rase cm sedih, tapi rase cm happy bile jumpe kawan2 aku balik kan. tapi aku sedih sebenarnye tinggalkan uma aku, tinggalkan laki aku, lagi2 bile adek aku call ckp adik aku yg kecik menangis tak berenti sebab teringat aku. aku lagi a sebak gile babi. tapi control macho la kan. HAHA. aku kan cool. pastu semalam adik aku call ckp kawan mak aku dtg uma nk anta ikan bilis goreng. dy ingat aku balik harini. padahal,kelmarin aku dah balik. haishhh, sebersalah aku. aku tak ingat nk call dy . sorry cik ju ~

aku sampai je kat KK kan aku message la paan kan, ckp aku da smpai sume, dy ckp la otw kan, pastu siap mintak aku blanje MCD lagi kan, siap mintak classic chicken mcdeluxe. wahhhh, mewah hidup gitu~ paan ni a giler betol. ade pulak dy nk makan beger tuhhh, nganga besar2 giler babi. mmg tak tergelak aku, pastu da bla dr mcd gerak nk g uitm, dy ley konon2 jadi tourguide la pulak kan. benci benci benci~ "okey, yg kat sebelah ni museum, yg kat sebelah kanan pulak balai polis karamunsing, ni bla bla bla~ ' dy merepek. and rupe2 nyer aku bru tahu yg dy tu upenye asal dr sabak bernam. haha. berjiran rupenye aku dgn dy tuhhh, dkt gak en ngn perak. HAHA. comel comel jela paan nihhh ~

sampai je kat uitm kan, paan sekali lagi buat2 gile, ade ke patot kat pagar uitm tuh, dy g tunjuk matrix card dy, HAHA. ouhh lupe aku nk story, ermmm, dy bukan lagi warga uitm. dy terpakse out same la cm sam. hurm, tapi dy cm takde perasaan je kan. hurm, agak kelakar la bile dy tunjuk matrix card dy kat pak guard. teserlah kebengongan dy kan. bile da masuk kt klaster(hostel ), terjumpela pipah and shamin. HAHA. bru nampak muke da gelak gelak giler dahhhh.belum lagi melepak, haha. mmg tak terburai perot duk ngan dorang.

pipah dgn shamin la tolong aku angkat beg sume. baik kan dorang ~ HAHA. sepatotnyer tak ley check in hari jumaat 18hb11 tuhh, sebab patotnyer kene daftar 19hb11 . HAHA. mane la aku tahu kan, tapi disebabkan aku dr KL aku ley la daftar hari jumaat tuh kan. tak tahu la knape. yg si shamin dgn pipah takley nk dftar sebab dorang duk area sabah.tapi yg bengap sangat napela unit kolej tu tak bg kawan2 aku check in.

malam tu aku takde wtpape, lepak2 je ngn pipah ngn shamin kan, ade gak aku try contact si sam tapi sam still off fon.haha. bini dy kate sam kat kampung takde line la tu kat kampung. okey fine, aku buat bodo laa, hurm, laki aku lak tiap2 mase contct nih, tkde perkataan lain dh kiteorg nk sebut, ' i miss you', 'i love you'. HAHA.
aku rindu dy giler2 . tahu jela kan aku dgn dy hari2 jumpe, hari2 lpk same2, hari2 gedik2 same2, ni tetibe nk berpisah 4 bulannnnn, lame ouhhhh, bulan 12 ni ade lagi cuti, tp tu laa, law balik pon, bukan ley jumpe stillsyg aku, payah nk jumpe, sbb mak kau ade kat uma, so law kua pg, ptg da kne balik. hurmmm, da la rindu sangat. okey takpe2, akan ku pikir nt cmane nk balik kl.

kat sini pagi2, kiteorang makan biskut jerr, hehe. malas nk turun p cafe, jauh tu takdela jauh, tapi jauh jugak la uh. giler babi. haha. teringat ni bile sebut babi, stillsyg aku msti ckp aku bela babi, tu selalu sebut babi. HAHA. pastu an tiap kali jmpe patong babi tu, ala yg dalam angry bird game kan ade babi tuh, msti aku tunjuk kat stillsyg, yg dy ni lak asal nampak angry bird, asyik nk menyebut, pastu aku lak kate, 'jgn jadi kid2 sangat ye b '. HAHA. comel kan kiteorg ~ HAHA.

takpe takpe~ 4 months lagi nk balik kan..menghitung hari jeler ku kat sini. HAHA.

P/S:  ILOVEYOUSOMUCH. ouh lupe nk cite, aku kat sini bertambah2 selesema aku . yela, hari2 keluar kl hari2 la aku kne hujan kan. tu yg dtg sini dh bertambah terok hidung aku licking. keh3.


No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p