Followers

Saturday 6 November 2010

6/11/2010

tinggal 16 hari je lg ni nk spm. bdebar2 , takot, ase cm nk bunuh diri pon ade tau . adoyai. seram sejuk aku dibueknyo. bilolah nk habih exam nih. hm.. ta saba2. tp aku takot lak nk menempuh zaman berperang tu nnty. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! tenyen lak aku memikio bnde nih. bayangkan la en. bio mmg aku ase aku mmg gagal nt. chemist aku arap sgt aku ley score sbb aku nk amek course pharmacy ! addmath lagi a aku nk score ! aku tensyen gle ah ngn mak aku. mak aku cm ta phm aku nk exam. aku g study group dsy kate aku merayap/ dy mmg takkan sokong aku. aku tawu. da phm da.. aku redha je kot ngn sume2 kata2 y dy campak kt aku. aku sedar aku tak pandai, bodoh,aku mmg susah nk phm ape y ckgu ajar n cpt lupe.aku sedar. tp korang kan la, dalam mse 11bulan aku nk kne catch up 9 subjek y 1 subjek purata topiknya dlm 20 topik. bygkan la. law 9 subjek adela lam 180 topik aku kne phmkan dlm mase 11 bulan ! gile, tak gile?? tp mak aku tak pnh phm pon aku ni kne study hard gle. tp law aku study hard gle, smala cm aku nk bunuh diri an. dy maybe nk aku study 1 hari 1 mlm kot takyah tido, tak yah makan, tak yah rehat. rasenye laaa ! aku tutup je buku, dy twos ckp, kejapnye blaja,. padahal dr kul 9 smpai kul 1 non stop aku blaja. !!!! adush. mmg mlt cm b***** a*** !

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p