Followers

Friday 3 December 2010

salam, peh da lame tak menulis kt blog ni. huhuhaha. yela , spm la katekan en. ni pon ade agy 2 ppr, chemist n bio. peh sebenanye da nk tecabot da otk aku ni. tp thn jela en. aku pon tak tao nape senanye aku ta take serius spm ni. aku blja pon cm nk tanak. tp aku blja gk laa. mybe sbb aku pk mende laen en. maybe laa. haha. aku kompius laa. aku syangkan mirul tu sgt2. syg sgt2. aku sebenanye tanak da sygkan dy tp aty aku kate ' ema !!! jgn lupekannn n bencikannn dy !! so ape y aku ley bwt agy. aku cume boley bserah jee. ya allah, tolongla aku ya allha. bantulah aku ya allah. hari2 aku pikir sal dy. tp dy pk ke sal aku? msti tak kan. kekadang aku ta ley trime ngn ape y dy bwt kt aku. dy jnji kt aku dy takkan tglkan aku wlauapepon y tjadi. dy jnji dy akn sygkan aku smpai dy mati . law hubungan aku n dy terputus ponb mybe sbb aku y mntak sbb aku tak thn. tp sekarang ni dy y mtk pts sbb dy nk kt org laen. tolonglaaaaaa ! bile bayangan dy nk ilang dr idop aku !!!!! bile ? bile ? n bile ?? law ikotkan nafsu n tak mengikut akal aku ni, da lame aku melutut merayu kt dy !! aty aku cm dirobek2 je skang ni.

I LOVE YOU !

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p