Followers

Monday 6 December 2010

hati ? untukmu ?

Setiap yang pergi pasti ada peganti..

Aku sering tertanye2 benarkah penyataan itu?

Rupa2nya mmg benar..

Walaupon peganti itu tdk sama spt y lama..

Aku redha dan ak hargai setiap kasih sayang y kau berikan kpd aku..

ketahuilah sayang,,

Bahawa aku sudah mula menyayangimu sebagai seorang kekasih dan bukan sebagai seorang kawan..

Aku tdk mahu kau myayangiku krana terpaksa..

Aku tdk mahu kau menyayangiku krana mgikut kata nafsumu..

Aku tdk mahu kau teros myayangiku krana kau mahu membuktikan kau seorang lelaki y hebat..

Aku tdk pernah terpikir dan

Tdk pernah terlintas di fikiranku utk mempermainkan perasaan kau spt pempuan y kau pernah kenal dulu..

Sayang..

Andainya kau mahu tahu,

Setiap kata2 sayang y ku ungkapkan kpd kau,,

Ikhlas terbit dari hatiku..

Semoga hubungan kita teros bahagie dan berkekalan walaupon kite jaoh..

=))

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p