Followers

Wednesday 10 October 2012

56 times

ahad ni, 14oct ni aku exam PAD 214.tapi tajuk dy personnel administration. ade la kene mengene ngn human resource management. best kot blaja subjek ni. common sense. tapi kene gak bace buku. ck CTU 263, soalan dy takde pon keluar direct cm topik2 lam buku. cm common sense. tapi alhamdulillah, berkat doa dr semua org, mungkin allah permudahkan aku. tak rase susah sangat. dan harap keputusan pon membanggekan hati aku. aku harap sangat. ok bye.

jap, aku tak thu knape la en, kalau aku terdengar lagu lam cite vanilla coklat, aku mesti nk tersenyum. bhaahahaha, ntah. aku ase cm comel sangat ah org2 dalam cte tuh. best2. nk thu semalam kan , aku tengok cte drag me to the hell. wahahaha, gila eah. aku tengok ngn roomates aku, gila menakutkan. tapi takde pon menakutkan, cume menyedihkan , dan menyakitkan hati aku. cm budu sangat ouh org dalam cte tuh. melambat2kan mase. ok. bye

eh ade lagi, nt time cuti sem an, aku nk tengok tb puas2. aku taknak peduli kat nfon aku, fb, twitter, sume aku nk biaq lantak pi la haih. aku nk ckp siap2, sape2 nk contct2 aku, contact num uma k, kalo takde num uma, nasib ko la labuuuuu. ok. bye

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p