Followers

Wednesday 24 October 2012

58 times

kali ke 58 ? okey. aku tak tahu kenapa sejak akhir2 ni aku suke pulak mengemas.. ntah , mungkin sebab dah terbiase mengemas ngemas time dkt hostel kot,sampai terbawak2 kat rumah.. mak aku pun mcm da pelik, yeke? ye kot.

raye haji,luse. maknenye ade kemungkinan besar akan pergi uma maklang. alahai, malas la pulak. bukan mls ape, malas nk mengadap muke2 kat sane. jangan terkeluar ayat2 yang tak sepatutnya dah la..tetibe aku teringat moment tahun lepas. aku,efy,ayan, beraye bertige je. i mean raye haji la. sebab our parents g buat ibadat haji. mmg aku ter'bebas' sekejap. tahun lepas jela mcm teruk sikit aku. tapi aku da insaffff okey. haha. tahun ni almost aku cm good girl sikit. ceh, ayat cm mintak puji. tapi mmg good sikit dari yang biase.

em, da dgr lagu 'heart on fire' ? best kan ? aku suke sangat. asyik dgr je lagu tuh. sambil2 dgr tu , aku suke la terberangan. memacam gak aku berangan. berangan nk kahwen ! haha.

ha, aku ade maen edit2 gambar. not gambar la, but words kot. saje suke2 bagi hati berbunge2. kebanyakkannye aku buat time gap exam haritu. aku 'pause' study,aku 'on' photoshop. keh3. ini la hasilnya..



 ni sebenarnye tak habis lagi edit, tapi aku mls. nk letak gambar teddybear kat centre tu, tapi mls pulak nk edit. hoho. tp cun gak en ? haha,

ok yang kat bawah ni pulak, aku buat sesaje je, tade kene mengene ngn sesape, cume terdetik je. tapi betul ke ? betul la kot. and scene gambar ni mmg 100% no editing . aku just adding the words,the others is original been captured.aku mmg betul2 sayang kat gambar ni, ni gambar lame, aku ambik tahun lepas, gne camera phone sony ericsson jek, tapi lupe model ape. scene ni aku amik kat depan hostel aku time senja.. depat hostel aku mmg ade sungai and port, tapi tak tahu port ape la kan, tapi subhanallah. cantik sesangat scenery kat infront hostel aku.















korang just abaikan words tuh, and look at scenery there, auwwww , so beautiful. subhanallah.and ade lagi... ni pulak yang aku kate kat port tuhhhh..












aku suke yang awan tuh. :)















ha tu la port nyeeeee,sunset !















ni mmg aku tak tipu la, aku edit picture ni, tapi awan tu mmg dok bergulung lagu tu okey. aku bagi tambah tang brightness ja. :)












antara banyak2 gambar, yg last ni la aku paling cm kalo tengok ase cm tenang je.. :)

apa macam, cun tak gambar2 kat sabah ni ? haha. bye

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p