Followers

Thursday 3 January 2013

1x

first entry for this year. 2013. memandangkan ini adalah post yg ke 'satu' kali, saye nk post yang baik2 je. selame ni tak baik ke? -,-' pon boleh.

Azam 2013? ade ke tak aa. azam 2012 pon aku rase mcm takde. ade ADE. azam nk semayang full 5 fardu sehari semalam. alhamdulillah. tercapai. :)) 

so azam 2013 aku ialah, nak kahwinnn. tah kenapa aku mcm selalu teringin nk kahwin. mungkin ini terjadi sebab dulu arwah tokwan aku pernah doa tau. cmni tau cite nye, mase baby kan ade yg tanam uri ea? ape tah name tu, tapi bnde tu mmg kne tanam la. so arwah tok wan aku ni doa cmni mase tanam, ya allah, semoga jodoh cucu ku cepat smpai dan awal. dah cukup. 

tu azam aku buat mase ni. :p tunggu la 13.12.13 . kalo takde jemputan kenduri tu, tunggu pulak 14.12.14. haha
kbai :)




1 comment:

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p