Followers

Monday 31 December 2012

92 times

2012 ? finally, it comes to the end of the year. welcome 2013 :) yes , 2012's memories will keeps on my mind everyday,everywhere,every everu evera and so on. haha :p

sebenarnye aku nk cukupkan 100 entry post for this year, tapi cm tak tercapai jek en. maybe ni adalah antara post yg terakhir untuk tahun ni. diulangi, untuk tahun ini. diulangi 'untuk tahun ni'. haha

malam tahun baru? ape yg aku buat . ntah. tapi tadi ayah aku ade cakap,' ema ni kalau duk uma, msti perut ke depan'. amboi ayahhhh :) da pandai buat jokeee. aha. biarlah. nt kat sane, hari2 aku diisi penuh dgn nasik berlaukkan ayam goreng bersama telur dadar. nk sedap sikit, tambah la sayur. haha. tapi takpe, alhamdulillah. sedap jugak makan cmtu. tapi makanan kat uma la heaven.

esok fly g sabah. then april baru balik shah alam. sepatutnye balik bulan feb ni, tapi kesian kat kawan aku si qila a.k.a black. eh name baru dy , blackie speckie, katenye esah yg bagi name baru tu. huhuhahahihi :p si die pon jenuh la pakse aku balik rumah jugak, sampai die nk booking kan tiket utk aku. then aku pun jenuh la jugak pakse die bg aku g jalan2 dgn kekawan aku kat sabah. aha, ape2 la die ni. akhirnye, die bagi jugak. sebenarnye yg aku balik bulan dec ni sebab die la. taknak sangat bg aku g jenjalan kat sabah kan. ayah aku pon okey je mane2. nasib baik bapak gua sporting.  ha seminggu ni hambik ko, 3x jumpe die. nasib gune duet die. :p *tu yg penting sebenarnye*

nanti kalau agak2 terbace post aku takpun ter tahu yg aku balik shah alam bulan feb ni, sume tu kompom la keje die. takde org lain lagi dah. ayah aku sendiri kate, g la jenjalan kat sabah tu. tahun depan tahun last kan. -,-' aku pun mcm setuju gilaa . tapi tu la, bahaye jugak jenjalan takde family ni.

mak bapak aku memalam tahun baru ni beliau and beliau g dataran shah alam dgr ust azhar idrus bagi ceramah. beliau and beliau pegi naik moto je. taknak jammed. haha. mak aku siap bawak bekal lagi. comel kan ? :p

p/s :bile la kan aku nk ade suami. cehh berangan . haha. btw wishlist aku akan update esok kalo sompek okey. :)

kbai.

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p