Followers

Thursday 22 September 2011

cuti sekejap !


'kau pikir kau hot, nk.....? ' aha. tu la ayt trademark kat sini skang. sungguh2 melucukan. tapi sesape yg cpt sensetop tu yela akan cpt sensetop, yela da name pon cpt sensetop msti la cpt je sensetop kalau ckp ayt sensetop cmtu. apaadaaa~

skang ni ak asal balik bilik je msti tdo tak ingt dunie. bayangkan semalam dari kul 6.30pm tdo kat bilik esah, then bangon g bilik aku dalam kul 7 lebih, smpai la kul 12 aku tdo, then aku naek balik g bilik esah, sbb da jnji ngn dorang kan nk tdo same2. skali dorang tak tdo lagi, aku capai a megi sebungkus, da abis melantak, aku on9 jap, borak2, dgr lagu smpai la kul 5, bru aku tdo balik, kul 8 td bru bgun, and mandi2 sbb kul 10 nt nk g centre point, nk g beli nfon. segan dol pnjm henfon mahal org lame2. haha. kredit to sam this statement. sam lak tanak ikot, konon, nk blaja, okey aku trime alasan dy.. haha. bangang jgk aku ne.

okey, chow lu nk g tgu bus kat bustop laaaa.

hehe.



No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p