Followers

Saturday 17 September 2011

Final Exam menghampiri daku.

wow ! da nk dekat beberape bulan dh aku blaja kat sabah. dulu mase aku putus cinte ngn mirul aku selu kate aku nk study betol2 aku nk keluar dari selangor. aku nk study jauh2 tapi apekan daya, spm pon kantoi. cm bodo je kan . stress jgk la aku kan time tu. tapi ni dah dapat kat sabah. alahai homesick sesaje la kan. penat jgk homesick ni. haha. aku kalau boley nk je aku fly lek balik shah alam. lau ikotkan hati laa. haha. ade lak kelmarin mak aku call, mak aku ckp cmni kat aku. ni dialogue nye ....

mama: exam nanti buat betol2. jgn main2 sgt...

ema: okey buat betol2 tak main2 dah.

mama:ayah kate kalau kau dapat 3.5 pointer ayh tukarkan teros kau g sini, sng nk g tengok. ingat ayh kau sanggop nk jauh2 dr kau lelame.

ema: em tukar ? wajib ke ?

mama: wajib tu tak la. tapi sng la nk jengok kau..

ema: insyaALLAH, ema cube okey.

mama:ayh kate lagi, ayh nk belikan kau kereta lau kau tukar kampus..sng kau nt. kalau kau tuka kampus laaaa...

ema: (oh shit, macam mengugut nih) oo kereta ?? wow impressive. nak nak. tapi kawan2 ema kat sini cmane ?

mama: haha, bawak la dorang sekali.

ema:haha buat lawak lakkk..

itu jela yg aku borak ngn mak aku. aku cte la kat kawan2 aku en sbb time uh nga tgu bus kt stesen bus nk tgu bus la kan naek klaster. si salhan lah yg meleleh air mate.. woo sumpah, mmg menangis duh aku time uh. bukannye da kompem aku tukar kampus. tapi aku da macam terase yg aku tuka kampus. sedey duhhhh. nk menangis duh. haha.


aku da makin sayang la nk tinggalkan kawan2 aku kt uitm sabah ni..

shamin, pypah,qila, esah,salha,nana, qiue, nabil,tyra,fatin. erghhh. love you lahhh.


No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p