Followers

Wednesday 21 September 2011

kawan bercerai

nk tengok gmbr kawan2 aku kat uitm sbh ni ? meh cn meh,,,

ni shamin ngn pipah




melda,pipah,shamin
aku,pipah,shamin


aku tak penah lagi berenggang ngn dorang sejak aku masuk uitm.. dorang la kawan aku kat sini..
mane2 nk pegi kiteorg msti same2..tapi,,,,hm. kiteorg mcm da nk jauh dah. tak thu ape masalahnye. susah senang kite same2 ,tapi knape knape knape jd cmni jgk. tetibe aku teringat,'ALLAH tidak akan menguji seseorg itu melebihi batas kemampuan seseorg'.



kiteorg nmpak cm hepi sgt kan ? byaangkan la, nk MKN ,BERAK,MANDI,sume SAME2., kalau sorang susah, mst sume susah, law sorang sng, msti sume sng. kekadang bju pon same time g class. haha. lucu kan ?

kiteorg mmg lucu,mmg kecoh,haha, seronok kawan ngn dorang.. tambah2 lagi kekalau aku terkeluar ayat2 yg bangang kan..mmg seronok.

hope kite kawan smpai bile2 okey, tanak gado2, ape gne seorang kawan kalau kawan tak sesame rase susah,sng..

jgn sampai nyawa da diambil,masing2 br nk sdr diri..1 je aku mintak, jgn lupe,kite ni KAWAN !

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p