Followers

Wednesday 1 August 2012

46 times

hari ni aku berbuke nasik putih lauk ayam goreng dan telor mate kerbau. aku bersyukur. sebab aku boleh lagi nikmat buke puase. bukan makanan yang kite rase seronok sangat bile kite berbuke, sebenarnye sebab kite berbuke ramai2, dgn kawan2, makan sekali hadap. sume same2. bile mkn ramai2, lagi best. takde la rase cm jauh sangat ngn family. sebab kat sini kite pon ade 'family'. haha. (wpun sebenarnye touching gk bile tengok org balik uma jumpe fams). its okey babe, tunggu la korang nanti bile aku da sambung study in degree kat semenanjung, kalau dapat shah alam lagi bagus, lagi senang aku nk 'tell the world i'm coming home'. bukan seminggu sekali je aku balik uma, aku balik tiap2 hari. hahahahahahha. biarlah. aku geram ouhhhh. tak puas hati aku. bukan aku tak ley nk balik , tapi aku kesian kat ayah, taknak dah aku cm susahkan dorang. bukan jenis aku memintak mintak nihhh. hehe.

kbai. selamat berterawih k. 

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p