Followers

Sunday 5 August 2012

47times

kenapa dalam bulan puasa ni hati aku makin lama makin rasa lain sangat. smpai kekadang aku rasa stress sngat. haha. ntah kenapa? maybe sebab kls aku skang cm tak menentu, kekadang smpai mlm , kekadang takde lansung. mcm tak stabil sngt. aku ni jenis lau da biase kelas kul 8pg, tetibe kls 8 pg tu g delay kul 10 bru start, mmg aku takde mood, jd rimas, lemas. hahahahahahha. ape2 la aku ni. mcm tak senonoh ouh perangai. tapi nk buat cmnae. aku mmg cmtu.

biarlah. :)

secondly, aku nk ignore je bnde ni. tapi aku tak ley nk ignore. :(

lagu ni serius cm kne kat aku. haha. tapi aku ni pempuan. jgn over sgt. tak elok tak elok. emmm, knape mase aku nga menaip ni, aku ase cm tak aman. haha. bergelora sungguh jiwaku ini. hahahahahah
aku kene kuattttt ! yeahhh yeahhh

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p