Followers

Wednesday 8 August 2012

49times

hari ni hari keberapa ye pose? 19hari.da setengah bulan pose. tap ntah knape aku rase kali ni, puase sangat2 mencabar, menguji keimanan, kekuatan aku sendiri. kekadang samapi aku terpakse ckp, ya allah, tolonglah kuatkan iman aku di bulan pose. tekak aku kering. aku tak kesah sgt tak mkn ke ape, sebab aku mmg makan sikit, tapi tekak aku kering. aku k bgn sahur, tapi kalau aku bangun sahur, even la kan aku just minum air suam, perot aku tetap senak, nanti esok pagi aku msti muntah. waaaa tak sanggup aku. ape la masalah perot aku ni.

tadi aku baru siapkan firstdraft untuk asignment BEL aku. susah gak nk buat, tapi alhamdulillah dipermudahkan-NYA. lege aku da siap,. sakang nga tunggu miss aku tolong check kan grammar je. haha. miss aku mmg baik. first class punye lecturer. dulu dari sem 1, mmg aku tak suke sngat ngn class bel. aku tak suke. tapi sem ni, aku tak suke class lain lak, bel la yg palaing aku enjoy kalau dlm class. alhamdulillah.

k ah. bai.

p/s:nk wt revision pad la malam ni. petang ni ade kelas lak. huisshhhh nk ABCCCCC ! 

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p