Followers

Sunday 2 September 2012

51 times

seminggu dah aku masuk balik hostel. kire stop dah la beraye kan. tapi kuih raye still ade. aku makan sikit2. nanti kalau habiskan terus, kalau aku rindu mak aku, aku nk buat ape. so kalau aku rindu mak aku, nanti aku makan la kuih raye. aku bawak tat nenas,almond london, kuih siput,tempe pedas dgn tak pedas. yg kuih siput tu mmg laku. smpai ade org tnye resepi. haha. ade gk y tnye cmni , 'bulat,napa ko bwk kuih siput ni sikit?' hahaha. tak dapek den nk menjawab . aku tak sangke lak an , aku ade baju raye yg berunsurkan ketupat. hahahaha. hadoi. lagi, tetibe aku ase cm baju raye aku yg first day raye tu an, cantik. time nk beli an, mak aku cakap , 'cmane la ema ley berkenan kain yg ni ? mama tak bkenan. ' mak aku la yg cakap. alih2 bile da siap jadi baju, haaaaa ambik kau. cun melecun baju aku. kalah mak aku. tapi yg aku jadi blur uh, mak aku g anta sulam, sbb dlm otak aku la an,lau sulam , msti nampak cm org tua. tapi bile dah siap, cantik gak sulam dy ni. ahahaha. biarlah. tapi kan, raye tahun ni, aku bnyk beraye dalam kereta. haha. sebab raye pertame bru aku balik kampung. gerak kul 1pm, smpai uma tok aku kul 9mlm asenye. jem gila. aku ase an, msti org2 yang lain tu pikir cmni, 'balik first raye lah, msti tak jem'. haha. sekali, bile dah sume pikir cmtu, jem gilo la jadinyeeeee.

okey ,habis dah pasal raye. sekarang da msuk kls lik. skrg ni aku ade lagi 28 hari nk final exam. mmg agak kalut sikit la time2 skarang ni, dgn bnyk assignment nk submit, pastu , presentation ade la 1 je, speaking test lagi.then common test, quiz mmg brderet lahhhh. haha. mudah2an allah permudahkan segale urusan aku untuk menimbe ilmu. aminnnnn.

pernah jugak aku ase cm btimbun2, ade la air mate menitik setitik due, sebab ase beban. pastu cepat2 la jadi waras balik. ade hikmah allah duge aku cmni. dy nk bagi aku kesenangan time future nanti, so allah bagi aku mcm2 dugaan dulu. test power aku. moge2 aku dapat gak la redah. hehe . aminnnn.

pernah tak korang terpikir macamni,' aku nk berenti balaja sbb penat sgt dah, aku nk suh mama carikan laki untuk aku, then kawen terus'.? haha. aku pernah.

kbai.

efy & ayan

mama and ayah

ema(aku la tu)



No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p