Followers

Thursday 6 September 2012

52 times

sekarang aku berada di library. sebab ? aku habis kelas tadi kul 9pm. so maknenye takde bus la kan nk angkut aku balik hostel. bukan aku taknak jalan kaki. ade la beberape rason yg buat aku tanak naik hostel jalan kaki. sebab2nye ialah :

1)malam
2)takot ade hantu
3)kalau ade hantu takpe, jampi serapah je insyaallah hilang, tapi kalau perogol ? nk bace ape? lagi2 kalau perogol yg ade ilmu. haha
4)nk tahu sebab ape aku kate ade perogol ? sebab, kat sini, hutan kiri kanan. then kat bawah hutan tu ade satu kampung, yg laluannye tak dikawal ketat oleh pakgad, yela ade lak pakgad nk jage situ. kompom2 la ade laluan pegi turun bawah tu. seram beb.
5)berbukit bukau dan mcam teda lampu.
6)menyeramkan
7)nanti lutut aku longgar.
8)aku tak suke peluh2
9)aku malas jalan kaki.
10) habis sudaaaa

ha tu la reasonnye. ape nk buat, aku ni mmg pengecut sikit. almaklumlah , aku ni duduk kat negeri org. bukan tak serasi lagi, cume aku cume nk berhati2. taknak cari pasal,taknak cari hal yg menyusahkan sebab aku mmg dah hidup agak mencabar kat sini, sebab jauh di perantauan la katekan. mak bapak dah la jauhhhh, bile kelas mlm2 cmni, tade pulak org nlk tlg hantar. takpelaaa. nk buat cmane. bak akte pepatah yg aku buat sendiri tadi,

'BIAR TIME DIPLOMA KITE SUSAH, ASALKAN TIME DEGREE NANTI KITE SENANG.'

haha. tunggula korang orang sabahhhh, time kat shah alam nt, bia korang lak jadi mak gad hostel. hahaha. nk tahu kenape mak gad hostel yg aku sebut2 ni ? sebab, aku kat uitm sabah ni, mmg sentiase ade kat hostel. tade pon aku g mane2,bygkan ade time mule2 masuk sem 3, sebulan lebih k aku terperuk dalam ni. pagar uitm pon aku tak jejak. hahaha. habis je kelas, aku balik hostel. pastu lepak je kat hostel.

k bai. loceng library cm bunyi dahhhh.


No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p