Followers

Friday 7 September 2012

54times

nk dga satu cite tak ? menyayat  ati gak a.

Mak : Tahu tak kenapa mak sayang sangat kamu?

Anak : Sebab saya anak mak kan?

Mak : Tapi ada alasan yang lebih hebat daripada itu..

Anak : Apa tu mak?

Mak : Kerana boleh jadi kamu lah penyelamat ibu di kubur nanti andai malaikat sedang mahu memalu dan memukul jasad ibu nanti..

Anak : Mak! Janganlah...

Mak : Jadi anak soleh ye..mak perlukan doamu di sana nak..( Mak itu
 lantas mengalirkan air mata cinta :)


aku nak jadi anak yg solehah jugak. :(

__________________________________________

ade satu cafe makan kat uitm. panggil situ riverview.ade 4 gerai. gerai yg first tu an, yg mamat yg jage lauk2 tu an, sebijik cm mirul ouh muke dy. sayu gak kekadang lau pandang. haha. setakat sayu jela.takkan aku nk pergi terkam pulak kan. 

biarlah dy. lagu ni aku cm credit to him la. tapi untuk semua org pon sekali la jugakk. sape2 la ,kawan aku ke, tak kawan aku ke, semua la yg ade kat dunia ni.hehe

aku hanya mau seorang lelaki yg boleh memimpin aku.kalau time2 skang ni, yg ade pon, aku tak berharap sangat . sebab ? aku taknak frust lagi sekali. biarlah. aku reha. ang aku cume terime je ape yg Allah tentukan pada aku. 
 ~tuhan jagakan dia,dia kekasihku kau tetap milikku, aku sungguh mencintai, sungguh menyayangi,setulus hatiku~
kbai

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p