Followers

Wednesday 18 January 2012

3rd times

best nye hari ni. sepatotnye class full gile hari ni. dari kul 8am-10am,10am-12pm,1pm-4pm,4pm-6pm,
     
  TETAPI 

lecturer aku baik sangat kan, class yg kul 1pm tu dy wt setengah jam je, so kul 1.30 pm da ley bla. gile babi la kan. seronok aku tadi, balik je td teros smyg pastu bace novel yg baru aku beli hari tu. best kot novel tu. macam aku lak yg dalam novel tu. sweet. 

lepas tu, aku tertidor ,tapi sejam je aku tido. tersedar sebab kengkawan aku balik class bising cm nk roboh klaster tuh ! ape boley buat, aku pejam mate je laa. 

PERKARA YANG PELIK TERJADI KAT AKU !

FESLI,, ntah nape la kan, sejak akhir2 ni, aku asyik pening2 je, macam aku duduk then nk bdiri kan, teros pening cm nk pitam tu. nk kate pregnant, romen pon lum lagi, takkan la pregnant. *bongoknye ayat ! 

SEKENLI, kes yg ni kau pelik and tak phm pon knape. badan aku tetibe panas. bukan panas dalam. bukan yg kalau aku hembus napas tuh , napas aku panas, bukan yg tu, tapi yg tetibe panas, tengkuk, badan, tangan, tapi tapak kaki sejuk. HAHA. pelik. yg bodo nye, aku tak rase pon cm seram2 sejuk, aku ase lak bahangnye diri aku ni. mcm aku warewolf lak an! lalalala. sajeje mcm jacob tu, hoho, hensem sangat. 

TEDLI, yg ni lagi aku pelik, nk tahu knape ? aku mcm tade perasaan je bile org kutuk2 aku, ngumpat aku, bodo2kan aku, selalu tu pantang menegur, aku melenting gile babi. maybe, aku da matang sikit kot ? haha. *tetibe teringat stillsyg

FOTLI, ni tade la pelik sangat sebab aku rase tak pelik sangat la. *ngeh ngeh. aku dah mengembang !

BYE , love you all. muahmuah. haha *babi

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p