Followers

Monday 23 January 2012

5th times

tadi mase mase edit gambo, saje la bukak youtube kan, terjumpe lak lagu ni,  cer la korang skodeng. syiokkkkkk ooo *bak kate pipah.



teringat lak penah dulu aku suke kat mamat ni, time aku masuk uitm ni laa, tahun lepas nyer cite. whoaaa, segan lak aku nk cte. aku suke dy, tah la, aku law aku suke aku ckp la aku suke. tapi yg peliknyer, mase kat sekolah dulu takde lak aku suke2 sape2. haha. biasela, bute hati lagi timetuhh. masuk je uitm ni, memule aku masuk AM1101A1.means, group 1, last2 kne rombak class cm skolah2 dulu kan. aku tercampak masuk class AM1101A4. dip. public admin, group ke 4. aku tengok je dy teros lam aty aku kate 'MACHO!' tp lam hati jela. mmg hensem la,,taste aku kan, mstila yg muke cm melayu2 sikit, gelap2 kit kulit , tapi dy nampak la muke sabah. HAHA.

nk jd kan cerite, aku g terus terang kat dy yg aku mmg suke dy. then dy appreciate ape yg aku terus terang and dy phm ape yg aku rase. tapi yg peliknyer dy cm main tarik2 ngn aku. dy tak ckp dy PON suke aku, and takde lak dy ckp dy SUKE aku. haha.

aku pon tak ambik kesah sangat, sebab aku terus terang pn through fon. itsokay. next class nyer aku ley wt selamber je tegor2 dy , sembang cm biase, mmg tabah giler kot aku time tu, maybe sebab da lege aku luahkan kat dy.

finally, aku dapat cite dr kawan dy sendiri semue laaaa pasal dy, then start dr hari tu, aku  terus takde rase suke, mmg ade, tapi tak sangat la, takde la addicted giler. lepas2 tu pon dy cm makin rapat ngn sorang budak pempuan class aku. aku biar jela. walaupun cm panas gk laa, sampai aku kate kat dy, 'aku benci tengok muke kau'. haha. sampai skang law dy duk depan aku ke blakang aku ke time class, msti tersasul aku mengeluh, cm, 'erghhhh,perlu la depan/belakang aku'. spontan okeyyyy.

okey tu la cerita serba sedikit tentang zaman bebudak bru nk up. haha. padahal tahun lepas je pon.

okey, adiosssss, chiowww~meowww!

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p