Followers

Tuesday 24 January 2012

6th times

hari ni last budak uitm cuti. ini bermakne budak2 sini kompom ler balik hostel arini. mesti bising giler aras aku. jangan kang ade lagi yg bawak durian dah ler. adoi, seram aku aku nk bau durian . errr.

aku pikir cuti lame sikit dr yg biase ni, yela, aku cuti 5 hari kot, takde bukak buku pon, aku melayan movie, dalam hardisk aku mmg bnyk gak ler movie2. hasil sumbangan hardisk SAM ler. best gak. esah pon wt assignment je, takde blaja, okey la tu, dr aku, takde wt mende pon.

p/s : esok da start kuliah. haish, lambat lagi nk lik uma. nk jumpe mak,bapak,appa amma, adik2 lol, errr laki aku lagi. takpe2, tahun depan last la aku duk sini. tak lame dah. nt degree aku nk amik kat shah alam shj. haha. babai u olss

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p