Followers

Monday 2 January 2012

january 2012

hye hye. first time update blog on 2012. hee :)

hari ni 2 january 2012, bermakne aku akan balik ke sabah dalam mase beberape jam je lagi. flight aku kul 13.20pm. huhu. so , dikesempatan yang ade ni, aku nk jugak la meluangkan mase yg ade untuk mengupdate blog. huhu. aku tade la rase excited sangat nk balik hostel, ntah nape, rase mual bile int kapal terbang. haha. bile la dorang nk cipte ferry g sabah. kompom aku nk naek ferry, law da bosan ferry, suh bpk aku beli jet la utk aku. cpt kit sampai . 3\2 jamlebih duduk tercongok lam flight. haishh

takpe takpe, demi study, g AFRIKA PON aku sanggop. nk tahu something ? aku balik hostel ni takde bwk ape2 sangat 2 pon, aku just bwk roti, ikan bilis. tu je. yg kawan2 aku kirim, sume aku tak beli,yela aku kan diperintah berkurumg oleh mak aku. kpd kawan2 aku, sory okey sangat2. aku serbe salah sangat sebenarnye, tapi tu la, haishhh.

*tetibe teringat , aku just sayangkan kau sebagai adik angkat aku je. maybe betul, maybe tak. sampai skarang hati aku still sakit lg bile teringat. hoping with smiling ajelaaa

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p