Followers

Friday 2 March 2012

12 times

lately ni aku sebenarnye tak cukup tido.. selalunye bnde cmni jd sebab ade hinthint aku akan menangis tak tntu pasal kalau aku rase cm serabut sangat. bnde cmni da lame tak jadi kat aku. minggu ni mmg aku sngat stress. smpai serabut kepale otak ak..aku tahan je.aku pk sebba aku bnyk sngat assignment, tu yg serabot smpai tak ley tdo. rupe2nyer....

mmg aku menangis sekarang ni.. aku nk bcerita, tapi aku sakit sngt bile nk bcerita. aku ley menangis je. ape la yg aku ley buat lau jadi cmni? aku mmg boley tahan, tp aku ni bodo jgk kekadang. cpt je air mate nk meleleh. xrock betoi -,-'

satu je aku nk ckp, dr form 4 aku tunggu kau and semua yg jadi , yg pahit2 aku telan semua dulu dr kau. mmg bnyk gila halangan, tapi aku telan je. and aku mengaku time tu aku still kuat and lagi kau mengaku sekarang aku cepat melatah dgn ape yg tetibe jadi. mende yang aku pikir takkan jadi lagi, upenyer jadi lagi.. aku tahu kau nk biar aku pergi walaupun kau taknak an ? aku tahu tu sbb ape, sbb kau takot aku wt perangai lame an?takot aku sendiri tak kuat an . HAHA!.

terima kasih banyak banyak sebab kau buat aku jadi bukan diri aku sendiri. nk tahu knape ? aku tak penah merayu kat orang,aku tak pnh mengalah smpai mcmni, and sebab kau jgk, ego aku lari ntah kmane..

okey bye.

               
                ##thanks so much for the pain on what u had done before##

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p