Followers

Monday 26 March 2012

15times

aku rase sweet sangat awal approach scha. tu bru btl namenyer sweet. sanggup tebal muke sebab nk wt something yg lain dari yg lain. *haha*

pagi2 ni , aaa pagi ke ? kul 10 lebih jgk la aku bgn sebab pinggang aku tetibe sakit. so da tak selesa nk tdo balik. then teringat seluar jean aku yg terkene minyak hitam. sakit hati tu still ade. kalau seluar tu beli kat bundle aku tak kesah la minyak ape sekalipon tumpah atas seluar tu. aku boley beli beribu2 lemen lagi.. tapi, seluar tu bnyk gile kot knangan. aku tanak buang. smlm aku tdo awal. kul 9 lebih gak aku tdo. sakit hati an, sambil baring sambil pk cmane nk hilangkan kesan tu, sampai tetido. then, tersedar lak an, pkwe aku buat hal pon aku ley tak amek peduli, aku pk kejap je pastu terus cm mengeluh , 'haissshhh, lantak ah kat dy, yg penting skang, selua aku cmane nk bg ilang minyak tu'. bepikir2 sampai la tetido balik..

then pagi ni tepikir lagi, aku pk nk rendam seluar tu, okey da rendam da pon. kejap lagi aku nk g menyental. weh, sumpah aku senanyer aku sedey ngok seluar aku cmtu duhhh. mmg boleh beli lain.. tapi dah aku syg yg tu. hurm, knape ea? bnde yg aku syg msti hilang dari aku. okey, tuka topic.

aku da mule2 pack barang. sebab nk balik uma. tapi baju tak pack lagi. mmg tak sabar nk balik. tapi aku ase nebes sangat. aku takut ade lagi bnde yg mak bpk aku berubah dan aku tak sanggup nk berubah. aku ase aku tak terbukak pintu hati lagi bnde cmtu.. mak aku la selalu kate, 'mama kne pkse kau jgk tutup aurat elok2, sebab tu tanggungjawab kami'. oh goddd, cmane uh ? aku tak boley lagi.. aku tak tebukak lagi pintu hati nk betul2 tutup.. tapi alhamdulillah, sejak akhir2 ni, aku mule beringat. seluar baju aku da besar sikit, sbb aku mengecik kot ? hahaha.

kehidupan aku kat sini, masuk semester due ni, mcm2 sebenarnye dugaan aku. aku tpakse ikat perut sume, kne berjimat sangat2. tapi, allah tu betul2 tolong aku. tak pnh lagi, dompet aku tade duit. paling sikit, sinngit la. aku pon tak thu dr mane dtg duit tu. keh3. yg pasal exam pulak, rase mls nk blaja tu mmg ade, sebab ? aku asyik pk nk lik uma. sebab lagi ? aku rindu sangat kat bunge. tapi ni bunge dah tade, tak thu la aku sebenarnye nk lik uma sebab ape..

knape aku tak ckp sal aku rindu mak bpk aku ? sebabnye? ade sorang je yg tahu.. dy tahu knp aku tak suke duk uma, dy thu knape aku jd liar, dy thu knape aku jd degil and dy pun thu knape aku anggap brg2 aku lagi penting dr org sekeliling. jawapannye satu je...

aku tak cukup kasih sayang.

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p