Followers

Friday 2 March 2012

13 times

lalalala~ bulat in da houseeee..

sekarang ni kau kat library . nk tahu aku  wt ape kat library  ? aku kat sini sebab......
cmni ceritenye, aku bangun2 je tdo tadi , then dgn mate yg agak susah nk bukak atau dengan kate lain, susah nk celik mate. sebab ? haha, toksei tnye ler..aku borak2 jap ngn kawan aku, bcerite ala kadar, smpai tersedu2 aku bcerite dgn dy. HAHA. sangat memalukan., seterusnyer, aku g mandi SEBAB ? nk g anta assignment PAD ngn softcopy ECO. kalau tak takdenyer aku mandi awal2.

then, aku g ngn esah, tetibe aku teringat kul 12 office da rehat, kul 2 bru bukak, so g anta je assignment, selit je bawah pintu lecturer. pastu bla aaaa. g makan2, ingt nk g HEP sbb nk g cop KI , so tu la terpakse melepakkan diri kat sini dgn harapan menunggu pintu office terbukak..

yang lawaknye kan, tadi mase letak beg kat dalam tong tong tuu, aku ngn esah merepek mcmni ~

esah : kosong da uitm ni..semue balik tinggalkan kite, kite jela kan yg uitm dihatiku. setie sangat dgn uitm,    cuti  pon tak reti balik.


aku : tahu takpe, paling setie dgn uitm, tapi tak de lak dorang nk bg penghargaan kat kite ni lak an.

berdekah woo kiteorg gelak depan tong tong beg tuhh.tu je nk cerite. bebosan kan, tu jela yg mampu aku bercerite. eh tadi aku mkn murtabak, tapi org kat sini pgl 'MARTABAK'. haha. pelik tak? MARTABAK dy tak brape la nk same ngn kite. sebab dy cm goreng betol2 la MARTABAK tu. law kat sane an, cm lembut2 sikit an dy nye murtabak. takpela, bedal jela kan. yg lagi lawak tu aku mintak murtabak ayam, tapi sayur je yg bnyk.. tade lak rase aym.. pelik gak aku. tp wt cmnae. bedal jela .. rezeki depan mate..keh3.

mmule nk g library ni sebab nk download movie, tapi malas lak nk mendownload.. so, fb, blog jela jwabnyerrrrrr.
okey bye. aku penat da nk menaip.

p/s: tadi kau jumpe lecturer aku, sir haijon, aku  nampak dy lam bilik tengah makan, aku terberhenti depan bilik tu, aku tengok dy smpai senget kpale aku, then dy pon ngok aku smpai senget kpale dy. haha. sweet kan ? ok bye. (ni bye betol2 ni )

*BABY MAWI COMEL*

eh jap2 aku bru je lepas byr denda sebab  lambat pulangkan buku kat library. kne RM 24.80. HAHA. padan muke aku kan. dah dah. babai.

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p