Followers

Friday 28 October 2011

26102011

Pada tarikh ini saya berasa sangat hepi. saya balik uma pon saya still senyum sampai ke telinge. HAIYOOO. haha. tu namenye hepi gila tahap gaban la tuh.. nak tahu lknape ? ececey sebok je korang ni kan. rabu td aku kua ngn still syg. <3 <3. hehe.

bermulanya alkisah~ haha. cmni, mmg da plan awal lagi nk jmpe hari rabu td, 26102011.tetibe malam tu, stillsyg call aku and ckp dy kne keje pagi tu so kne jmpe ptg. dy cite la lagi dy da tak tdo due hari. aku pon ckp la tak pyh la jmpe cmtu, aku suh dy tdo lps balik keje tu. tapi maybe dy phm kot aku an, da excited gile pastu tak jd lak nk jumpe, mungkin aku akan buat bnde bodo lagi. dy phm sgt tu aku ase. HAHA. nk tahu ape bnde bodo nye yg aku buat law aku frust, kuciwa? HAHA. tak wajib bagitahu korang. OKEY, lets continue,bile da tak jd, lam kul 5pg cmtu aku still tak tdo kan, ajib message aku, so layan jela kan, dy ajak kua ,so aku on jela, da kate tak jd nk kua ngn stillsyg kan, so aku g la dating ngn ajib. kate kawan. da deal sume, TIBA TIBA ! stillsyg call, dy kate dy cancell keje pg, dy mintak kat bos, keje malam. aku suke sangat2! tapi, aku lupe aku da deal nk jmpe ajib . so, cepat2 la aku message ajib, kate aku de hal kan . dy tak balas pon message aku tuhh. aku buat bdo la. lpas tuh, lam kul 8pg aku bangun. aku tdo lam setengah jam je duh.. tapela, asalkan hepi kan. pastu pas bangun tu aku g la basuh kain, buat sarapan, siap masak lauk lagi kan untuk adik2 aku, cume masak nasik je tak. g kedai sekali tau, beli ikan untuk kucing aku. sian dy kelaparan. kau beli 10ekor. sekali aku balik uma , da habis 10 ekor, adik aku maen bedal je dy bg kat kucing tuh. HAHA. OKEY, kite da terpesong dh cite kite ni. emmmm, dlm kul 9.30pagi, aku siap2 pkai bju sume, then kuar g cr taxi utk g KTM. sempat gak la berpeluh kan aku ni, haha. tapi jgn risau, perfume, bedak, mekap, sume aku da standby lam beg aku. okey da smpai KTM,cpt2 g beli tiket sebab aku nengok kat tmpat menunggu tuh da sume da berdiri, maknenye train da smpai. so , ingt nk kejar mase, kang kul bape lak kan train tu nk smpai. mau kene tunggu sejam.tapi yg agk *khinjirrrrr tu kan, ade la mat keling ni maybe nk g batu caves kot, tapi tak pnh naek train, da thu train da smpai , kompem2 lps ni train seterusnye dalam sejam bru nk smpai, tapi dorang tak reti nk cpt2 lak kan, nk kate bengap, da besar kan, ley lagi dorang gelak2. haisshhhh. tak phm aku. ND FINALLY, train tu blaaaaa. time uh mmg aku maki2 keling tu td. tapi lam hati jelaaa kan. tengah2 tunggu train , dy tulis kat situ kul 10.45pagi bru ade train, lebih kurang setengah jam lagi, tu belum masuk train delay, biasela ktm kan. maknenye 11.30 pagi bru la aku smpai kl sentral. jnji kul 11pg, tp...... soriii. emmm, time kat ktm , ajib message aku. cmni :

ajib: u ade hal ape?
aku: jmpe membe
ajib: aduh..i u taknak jmpe.. kat mane?
aku : kl
ajib: ee..jmpe la i..membe laki ke pmpuan?
aku: lelaki
ajib : mirul la tu..
aku: em
ajib: btl kan ?
aku: mane tahu
ajib: i tahu la..
aku: sape bgtw
ajib: takde sape bgtw
aku: yele
ajib: u sanggup cncel jmpe i sbb nk jmpe dy kan
aku :sbenanye mmg kua ngn dy arini. tp ptg.sbb dy ade keje pg ni.ingt nk jmpe u pg, then jmpe dy ptg,tp tetibe pg tadi dy ckp lik dy takde keje pg ni,dy nk jmpe pg ni, em tpaksela kan

ajib :nampak sgt u nk kat dy lagi, lau couple ngn i nt pastu ade hubungan lagi ngn dy
aku: kawan je la. kite pon kawan je kan
ajib : mmg la, tp nt da couple ngn i lik, tp u still kua ngn dy, mksdnye takde beza la i ngn dy kan.
aku: emm kite kawan okey.
ajib: da la g la jmpe dy tu.
aku : okey


* tapi ptg tu time nga jmpe stillsyg pon ajib dok message aku, dy kate risau takot aku wt bnde yg menyakitkan hati dy. aku just buat bdo. okey, tu bia jela kan. yang penting aku nk cte sal stillsyg je.HEHE. kte sambung okey.

emmmm, da jmpe kat KL sentral tuh, aku beli tiket siap2 g klcc sementare stillsyg tak smpai lgi, dy kat ebus yg dy naekk turun kat tmpat lain.dy kne a jalan kaki g kl sentral. so takpela, aku tunggu jela. HAHA. sayang punye pasal kan, takde pon aku maki2 dy tauu.  okey lam kul 12pm dy smpai, so, teros g stesen lrt. time lam lrt aku tak ley duh nengok muke dy,ase cm nk nangis. tapi yg aku perasan dy da tak pkai baju2 branded. aku nampak dy selekeh sangat.  tapi kau tak pnh kisah sal bnde2 tuh. aku phm hidup dy. mungkin aku terlalu rindukan dy, sampai meleleh air mate bile tengok muke dy. aiyoooo, touching gila aku ni. bile da smpai klcc, kiteorg bjalan2 lu, and paling buduh la kan kiteorg bile bjalan kat tmn klcc cr tmpat duduk, tapi tak jmpe2 and time tuh cuace sgt2 HOT ! haha. asyik gado2 je time uh. aku asyk salahkan dy, dy lagi a slahkan aku,, padahal takde salah pon. saje cr pasal, yg takley bla la kan, g cr tmpt duduk, sume full kan, kiteorg pusing  1 taman tuh, kire cm jogging la kan. HAHA. smpai lenguh kaki gua beb. tapi tak jmpe2, kiteorg masuk lik KLCC. da masuk uh, dpn pintu tuh ade la sedare mare stillsyg kan. HAHA. keling2 nga begambar kat dpn pintu. teros aku tnye still syg ,'asal kau ngn sedare mare kau tuh tak g smyg raye ?' dy pelik a, smyg raye mende. Aku ckp la, 'laaaa, kat batu cave la bahlull'. dy sekeh kpale aku mcm nk tcabot kpale aku. hhaha. bengang sgt la tuh kan. okey memule g kinokuniya lu beli novel adik aku, aku beli due. 1 mmg adik aku suh beli, satu lagi aku punye senanye tapi aku ckp adik aku nye. nnt dy ejek aku. malas la nk kne ejek2 ni. nt tak pasal2 masok lam berite TV3, cerita panas: seorang lelaki kne humban di klcc dr tingkat 5 oleh bekas girlfriend beliau sendiri. HAHA,

nak tahu aku beli novel ape.? ni novelnye ha.


CINTA KAU DAN AKU BIARKAN IA BERLALU. 

haha. mcm kne mengene je kan novel tu ngn kiteorg kan. HAHA. tapi aku tanak ia berlalu. okey. nk dga cite lagi tak ? nak tak ? HAHA. aku cite lagi 1 adegan yg best tau. time nk makan kat kl sentral, sebelum balik.
kiteorag g mkn nasik kerabu kan. so time kat nasik kerabu tuh, kat depan kakak tu jgk, kitorg gado.

aku: kau nk mkn ape ?
stillsyg : kau la nk mkn ape ? pilih a.
aku : bodo, lau tnye aku lik,kau la nk mkn ape.
stillsyg: aku nk nasik kerabu la. kn da ckp td. kau la nk mkn ape.
aku: haishhhh. kak, nasik kerabu due ye.
  *masing2 diam. kakak tu tak abis2 gelakkan kiteorg. then, dy g cop tmpat letak beg kat tmpt lain yg best. aku tak perasan . pandang je belakang dy takd so aku pusing2 la kpale aku.lpas da nampak dy,aku takde la tengok2 dah, and kakak tu pndg aku and sengih2, rase cm nk tumbuk2 je akk ni kan. pastu kan , stillsyg datang lik kat aku, dy ley tnye, 'ape pandang2 aku td, cr aku la tuhhh.' kuang asam betoiii. hakktuihhh ,sapa cari ang aa. pastu da angkut nasik  g tempat duduk, sekali lagi kiteorg gado, sape nk g beli air. da puas gado, dy mengalah la kan, g beli air. dy g beli air satu jeeeeeeeee tau. tu pon air mineral. cehhh, tak romantikkk beto l. takpela, jnji ade air. pastu, tiem nk makan , nk bce doa pon ley gado. aku bce doa, tapi bce bismillah je kan. lapa sangat. pastu dy bce doa, angkat tangan en, pastu teros aminnn. lagi haktuihhh aku kate. makan takbce doa. dy kate a, 'aku bce k,kau yg tak bce'. aku jwb a lik,'aku bce la ngok, bismillah'. dy lak, 'cehhh, aku bce full tauuuu,kau bismillah je'. 'okey, kau menang.' HHAHA. sweet tak ?


eh lupe aku nk cite time tengok wayang. kiteorg tengok cite real steel. setelah setengah jam kan bdiri kat dpn tv besar kat situ nk pilih cite ape kan. dy nye pasal la ni. haha. dy dr ulu smpai skarang tak berubah ubah. asla nk berator beli tiket, beli popcorn sume msti aku yg berator tau. alasan dy, malassssss. kuang jakkk. tu yg mase beli air kat kl sentral tuh aku sempat gado ngn dy tanak g beli air. haha. asyik2 aku yg kne berator. mase kat dalam wayang tu, haishhh, mane ade kteorg wt ape2. tapi yg bodonye kiteorg ni, da thu nk tngok wyg, bukan nk bwk sweater kan, sejuk gile babi. mmg menggigil aku kan. aku da tak thn sejuk, teros a tarik tgn dy, wt cm bntl plok. sumpah, aku da menggigil time uh. aircond bru services a tuh. dy pon menggeletar jgk. yg tak ley bla, aku ley nangis kan, bile aku pegang tgn dy, aku rase bahagia, and aku tnye diri aku, knape aku dgn dy macam takde jodoh. then aku sedar diri kau lik, aku ni siape nk salahkan takdir. haishhh. HAHA. da abis cite uh, da kua da dr hall tuh, da separuh jalan dah nk smpai shoping mall, dy ley bru perasan wallet dy tertinggal, teros aku membebel, sbb jauh gile kot nk patah balik. terowong tu panjang gile. hmmm, da jmpe wallet dy, then kua kne ikot jalan terowong panjang tu jgk,takde org, mase jalan tu dy plok aku, then dy kiss pp aku. then dy ckp i love you. tapi aku tolak tgn dy , aku diam je, aku tanak aku rase makin syg dy walaupun aku mmg sayangkan dy. aku sedar lagi aku ni pempuan. HMMMM.

okey. emmmm, lagi time da kt kl sentral, dy ikot jalan dpn sbb naek bus.aku hantar la dy kat depan pintu tu, dy nk bla, aku cium tangan dy, cm biase time kapel2 lu. HAHA. time balik, aku senyum smpai ke telinge kannnn. suke suke suke sangatsangatsangat.

korang rase aku curang ke ? aku rase aku bukan curang, cume bf aku belum sepenuhnye dlm hati aku and dy mcm sengaja bg stillsyg dekat lik ngn aku biar dy sentiasa ade dlm hati. and seriously aku ckp, dy tak penah usaha bg aku syg dy, and dy selalu redha dgn ape yg terjadi. tu mmg bagus, tapi aku nk jgk rase dihargai. sorry.




No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p