Followers

Wednesday 19 October 2011

mimpi

aku mimpi ? sampai basah aku mimpi tau. haishhh mmg basah pon, air liur meleleh! bhaha, tadela, aku mimpi ex aku . yg STILLSYG tu. aku tak tahu a nape sejak akhir2 ni makin lame makin aku teringat bha kat dy. Aku mimpi yg aku satu kolej ngn dy then mlm tu mlm terakhir la konon aku kat kolej uh. mmg ramai2 la duk 1 meje tuh. yg pelik uh, si ajad pon ade. ajad ni bdk yang aku minat .dulu laaa, sekarang takkkk. HAHA.lepas tu time nk g 1 event tu, korang phm2 jela ea. ingt sng aku nk ingt mimpi aku nihh. da name mimpi ponn kan. mase nk g event tuh, aku ngn 2 pempuan lain, pastu tetibe ade STILLSYG tau sekali. HEHE. aku nga ngok movie lam kete, tetibe nantok giler, so aku pon bersandar la kat STILLSYG,then dy teros pelok aku. dy kate dy sayang aku. tapi aku buat bdo je. aku btol2 buat bdo.aku tanak tahu ape yg dy ckp, bile da sampai, aku senyum kat dy, then BABAI. aku da masok lam bilik aku ,dy anta mesej, TU JE? aku just bls LOVE YOU. 




pastu aku bangunla sambil airmate bjurai2. HAISHH. 

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p