Followers

Thursday 13 October 2011

cuti semester 1

akhirnnye ! finally !lagi ape ? haaaaaa. the end ! aku dapat jgk abiskan sem 1 . bahagianya hidup aku. YA ALLAH. aku bermohon kepadamu ya allah, aku berharap sangat, aku nur amalina bt hassbullah, shaiful shamie bin saifullah, afifah hananie bt zakaria, farah shamin bt mohd azim khan ,dapat anugerah dekan ! insyaallah. aminnn. selama dgn ape yg kiteorg tempuhi kat u time final exam, moge2 kami semua dapat result yg cemerlang. mmg kami maen2 time blaja, tp di hati kami berniat hanyelah untuk mendapatkan keputusan yg cemerlang dan dapat membanggekan mak bpk kiteorg. huhu.


aku tersangat2 rindukan kawan aku terutame sam. tiap2 hari aku teringat dy, oi oi bukan jatuh cinte k. aku terpikir cmane la dy nk idup tanpe nasik. aku risau,, susah a nk ckp, nt2 la aku ckp cmane nk explai pasal dy. haha. law tak explain ley tak ? haha. k bye

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p