Followers

Monday 31 October 2011



terdapat beberape picture yang sy rembat di FB ataupon di google images okey. posting kali ini tidak ada kne mengene dg yg sudah meninggal dunia mahupon masih hidup. FULLSTOP.




ntah bila adegan nih nk ade lik lam hidup aku.

sob sob sob =(


 sangat sangat sweet kan. aku cume ade superman belt sahaja. MYMAN  belum muncul lagi.
HAHA.
CEH. ni betol2 macam tanye kat aku je. sajela tu nk memerli aku kan. 


jauhkanla kami dari siksaan api neraka. akan ku berubah sedikit demi sedikit..




kadangkala saya berpura pura menjadi seseorang yg normal tetapi itu telah menjadikan saya bertambah bosan.oleh itu, saya nak jadi diri saya sendiri seperti dulu kala. 




CISSS. perli aku lagi la ni ?  


HAHA.
best tak entry aku kali ni ? 
bye, jumpe lagi aa


No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p