Followers

Monday 17 October 2011

sentiasa senyum.

awuuuuuu ! nk story sikit. harini agak hepi laaa walaupon takdela hepi mane kan.. HAHA.
nk tahu sbb ape? aku bangun2 je dr tdo an, dlm kul 9.30am, semuenye sbb kucing aku si BUNGE kacAu hidup aku pepagi. ade ke patot dy jilat2 muke aku. HAMPEH punye kucing. nasib la kau comel2. LAW tak, menangis tak berlagu la mak angkat kau tu a.k.a mak kandung aku. HAHA.


storynye bermule apabila aku mencapai henfonku. HAHA. takdela, aku cr fon aku kan pas tersedar uh. then teros aku cr num contact 'STILLSYG'. haha. then aku call dy. then borak2 la kan. ni la dialognye. yang aku ingat. yg tak ingat tu maybe aku tambah2 sendiri. HAHA.

SAYA : hye

STILLSYG : em hye, buat ape tu?

SAYA: bru bgun tdo..

STILLSYG : ooo, mentang2 cuti sebulan, tido jela ea?

SAYA: haha. tahu tak ngape.kau nga wtpe ? bz ke ?

STILLSYG : aku kat ampang. adela keje kit. tapi tak bz pon. hehe

*luluhnye hati aku dgr dy gelak .

SAYA : ohhh, ampang. emm, btol ni tak bz ?

STILLSYG : yeee. skrg tak bz. tp jap lagi tak thu a. knape ?

SAYA: tnye jelaaaa.

STILLSYG : hahahaha

SAYA : emm, nk jmpe boley ?

STILLSYG: boley je. tp kau kne a amek aku. mls nk naek bus.

SAYA: mmg aku thu uma kau kt mane kan.

STILLSYG : ceh, buat2 tak thu konon.

SAYA: kau naek la train cm biase cm dulu2 kite g dating uh. HAHA

STILLSYG : haha. cmtu tengok la cmane. nt aku bgtw kau eaa.

SAYA: emmm orite.

STILLSYG: kau g a mandi. aku nk g wt keje kit nih. nt aku cll kau ea.

SAYA: yela yela aku g mandi. BYE

STILLSYG :BYE.



OMG ! aku tak thu nk kate ape. tp mmg duh, seriously, hati aku berbunge2 tau pas call dy. teros ni aku semangat nk g mandi pepagi. selalunye petang2 bru mandi. HEHE.

korang rase aku curang ke ? tak setie ? NOPEE ! aku stie okey. cume hati aku cintekan dy. hope bf aku phm perasaan aku. bukan aku tak sayang bf aku, tp tulaa, perasaan kan. susah nk ckp.

biarla aku pendam perasaan aku smpai bile2 sbb aku thu aku ngn STILLSYG takkan kapel lagi and kami mmg takde jodoh.


Aku yang mengejar bayang
Cinta kian terbiar
Terpendam kata tak terungkap selamanya

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Aku yang mengejar bayang cinta








No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p