Followers

Wednesday 28 December 2011

birthday esah 50sen

what the hell was going here. and as usual, semua salah aku. fullstop. aku redha.

okey, buat kawan2 ku sekalian, hari ini birthday kawan aku, name dy nur aishah bt zul azhar. tapi aku panggil dy ESAH. tapi shamin dy g tambah 50sen. so jadi la ESAH 50sen. sweet tak kiteorg? haha

esah ni aku bru kenal dy sejak2 kiteorg same2 kat uitm kk ni, walaupon dy dr semenanjung tapi kau tak penah pon knl dy ni. HAHA. tapi best kwn ngn dy. dy ni terlalu cm kid kid. . kalau stillsyg selu marah aku sbb terlalu kid, si esah ni lagi kid kid dr aku. itu la. kpd stillsyg, sedarlah diri anda bahawasanya ade lagi insan yg terlebih kid dr ku yg tak berape nk kid sgt ni. whoaaa.

sebenarnye aku and the gangs -----> shamin, pipah, salha,nini. kitorg ni sume roomates esah. beruntung esah ni dapat roomates cm kiteorg yg baik lagi bahlul ni. keh3. berbalik kepada cerita aku td, kiteorg da celebrates dah birthday dy ni. lupe lak aku bile tarikhnyerr. aku and the gangs ni, ade wt plan. tapi yg sebetulnye, pipah la punye plan ni. dy kan ketua ganster. aku pak turut jer.  whoaaaa.

nk tahu ape plan dy ? malas bebenor aku nk cite. tapi yg pastinyerrrrrr, esah menangis tersedu2 gile2 babi la wa ckp luuuuuuu~ kesian dy. HUHU.

kepada esah 50 sen, semoge umor kau panjang , murah rezeki, cpt kawin mcm kau nk selalu uh, lagi best duh kawan ngnkau yg kid kid nihhhh.

#muahmuahmuah#

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p