Followers

Sunday 9 December 2012

72 times

semalam g one borneo. beli barang2 yg sepatutnye di beli. dgn pipah. pergi tengahari,naik bus.balik petang,naik taxi. sbb barang bnyk sgt. tak cukup tgn nk pegang. terpakse la mmbazirkan sedikit duit.lagi ? ohh, emm, aku ade beli heels. em cantik. tapi aku still terbayang2 stiletto. tapi takde rezeki. erm, hari ni wedding his kzen , so mmg tak ah dy nk layan aku. takpela. redha jela.

tak tahu knape dr pg td aku asyik teringat yg aku p air terjun lenggeng dgn dy hari tu. gambar? ade. tapi malu nk tunjuk, sebab gmbr tu cm nampak aku ni gemok. haha.

tapi knape skang ni aku ase cm tak hepi? adakah ini ade kne mengene ngn homesick? myb ade. aku selalu dgr lagu amaranth-nightwish. sbb lagu tu buat aku teringat dy. haish. knape la ckp sal dy dlm blog. buat malu je.

em hari ni mcm da beratus kali aku call rumah aku. tapi tak berangkat. pergi mane la semua kat rumah. sedih aku tau. haha. ape la dorang buat kan.msti best. eley, best tang mana la kan kalo aku takde. msti tak happening, mst tak gempak rumah tu sebab aku takde nk jerit2 bergaduh bagai semua. eleh aku tahu tu msti sume kat rumah rindu aku. aku tahu. hahaha

dah la. nk berangan jap. kbai

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p