Followers

Friday 28 December 2012

86 times

hai hai. aku sekarang tengah tolong2 adik aku bukak kedai. ceh, cakap cm gempak sgt, tapi sebenarnye baru nk start. siap suh like fan page kat fb lagi, siap pakse aku lagi uh, last2 aku cakap kat dy, 'ha, bukak la fb aku tu, like sendiri, suke hati ko la nk buat ape'. aku pon tak tahu ape2 sgt dah sal fb. nk deactive tapi disebabkan sume pasal kelas/kuliah update dkt group's fb, so tak dapek la nk deactive buat mase ni. haha. twitter aku rajin on, sebab aku ley sesuke hati aku je nk update ape, tak yah pk hati org lain. wakakaka *ketawe kejam*

kenape ea uitm ni suke sgt bagi cuti, aku mls la nak balik uma. kalau balik uma tu, terus sampai uma takpe, ni nk kene tercongok kat airport, mlsnye aku. muokkk. ha ape dy?? tak yah balik uma? g jenjalan kat sabah ? hahahaha. tanak aku. segan , aku ni suke awkward. pemalu sangat sangat. lagipun uma org, tak elok lepak lame2 kat uma org.kalau setakat 2 3 hari je takpe , ni seminggu lebih. haih, aku ni tahu gak maluuu.lagi pun 'die' tak kasi aku merayau kat sabah. bukan ape, risau agaknye,kang ape2 la yg aku buat.aku pon kekadang gile jugak orgnye.

nampak tak aku join segmen2 ,ala yg entry post aku yg sebelum2 ni tu, tu en sebenarnye hobi baru aku. saje je nk support blogger yg ade. bukan nk cari publisiti murahan, tapi saje suke2, sementara masih hidup. hahaha.korang poin joinlah sekali. mmgla nampak cam kekadang 'bushes' kat dashboard tu, tapi boleh jugak hilangkan boring. sangat2 membantu anda ketika anda berasa bosan yg teramat.

dah la tu. kbai

1 comment:

  1. btol2..kalo join sgemen2 ni bgus..lagi pun kita patutu suport menyuport blogger local kita.. dpt kenalan baru dan tambah trafik juga (:

    ReplyDelete

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p