Followers

Wednesday 26 December 2012

82 times

salam. dah berape hari dah aku kat shah alam ni ? dah 6 hari. tapi assignment 1 pon tak bersentuh. bukan ape. tak best la  buat kat uma. haha. asyik nk makan je. makan ,tido, makan, tido, dating. tu jela . 

tadi aku g jenjalan. hihi. ngn sape tah tadi. haha. tujuan utama keluar nk beli blazer.pastu die nk beli barang2 dy nk g keje. file, pen, liquid ,etc. aku melayan je. sebab tu duit die. :)

ape lagi aa nk cakap? ouh, hari ni keluar berdue je. selalu bawak kerabat2 aku sekali. kali ni semua mls nk bersiap, and keluar td pon last minute. mmg janji nk keluar hari ni, tapi pagi tadi tak jadi, tapi tengahari tu tukar balik plan, jumpe la pulak. haha. kul 6 lebih baru gerak balik shah alam. ape lagi, dah tade dah pk nk straight lane tengah, dari awal smpai akhir lane hujung,lane last sekali. mmg pk nk cepat smpai uma. bahaye ? mmg pon. tapi mls nk dgr ayah bebel. 

dari semenyih - shah alam, 20minit je da sampai. -,-' puas jugak la tadah telinge kne marah dgn die. tapi ape nk buat, buat2 tak dgr jela. 

blazer aku cantik, cantik. die yg pilih. haha. 

dah la, bye.

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p