Followers

Sunday 4 December 2011

4122011

hye hye. haha


ade semalam aku update blog tapi bukan aku yg mengupdate tapi kawan aku gatal2 post entry kat blog aku. suke betol aku tengok dy syok2 updatekan blog aku padahal dy sendiri ade blog. atoyai budak ni -,-?


okey. parents aku da selamat sampai rumah. agak seronok la kan, and agak excited la nk jumpe parents aku, tapi aku takot gak . HAHA. sebab aritu aku ade la ter buat salah sikit kan. adela kan. takot gak aku kene marah2. harap2 takdela bpk aku marah aku pasal bnde ni tau. and lagi, nanti 24hb aku balik KL ! YEAH !   i like it .

hari ni satu hari aku ade LDK . Latihan Dalam Kumpulan. agak la bestt, fasi pon okey laa. org KL  lagi tu. Ampang. huhu. ade gak fasi tu interview aku duk mane sume. suke aku menjawab soalan dy tadi.tapi yg paling tak ley bla la hari ni kan, ade pulak la aku memule 1 ggroup ngn si totttt and totttt. HAHA. bahagia gila aku satu group ngn dorang. tapi peduli ape aku ngn dorang. nampak sngat aku buat bdo je time lam group. bukan jeles. tapi menyampah la jgk sebab manje2 lak dorang dlm group. BHAHA. lagi lagi bile aku cite kt sam, sam ley kate ape tau, " jadi, durang ramas2 la bha tem tu ? ' SUMPAH kebabian si sam ni. terserlah kedodolan mu sam. okey cukup. no comment sal dorang. HAHA

balik je dr LDK tu aku teros naik bilik , tido terus. mengantuk gilak wa ckp lu. mane tak ngntok, stillsyg tiap2 malam kacau aku tido. mmg tak mampos aku ckp cmni. takde ah , aku asal kul 2pg msti terjage aw. tak tahu nape. pastu muke la meremang bulu rome, tu la aku ajak dy teman aku.. tu yg sampai tak cukup tido. hurm.

sekarang ni kawan2 aku, pypa ngn shamin nga att essay sal 'MY DREAM BOY'. yg pypa tu aku ase ade la kot idea nk buat essay tu, yg tang shamin tuhhhh, huhu, NO COMMENT!. last2 setengah muka surat je dy buat . okey la tuhhh. HAHA. yang si salha lak nga update notes dy. rajin rajin dy ni. sambil tu dy nga dgr lagu pulak kan. comel lak kauu dga dy nyanyi. hehe. si esah ngan si nini lak masing2 menguluk bhase. si nini, menguluk bhase KL. esah menguluk bhase sabah. bongok2 kan. mmg tak tergolek aku kat sini yg ng update blog nihhh.

aku pulak ? update blog je ker ? hari ni malas nk bukak buku takde mood. HAHA. knon, padahal da bape hari tak bukak buku. assignment tak sentuh lagi, tutorial lagi la tak sentuh. haduiii, ,

okey. bye. nk tido . -,-'



No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p