Followers

Monday 12 December 2011

lupe nk story pagi td aku dapat air tin sarsi freee. huhu. tak makan ape2 pastu tetibe minum air gas. pandai nyer kau bulat. sangat2 bijak..

sekarang ni, time ni, roomates bukak lagu jiwang giler duh.. mmg aku tak sedey skang ni. cm ape tah skang ni, ya allah, tenangkan la hati aku ni ya allah. mungkin ni satu petunjuk kat aku.. tapi hati aku dah berbelah bahagi..

mungkin org yg pandang aku, akan ckp , aku ni hati batu, tak tahu nk paham perasaan org lain, suke memanas tak tentu pasal. tapi tu la, aku bukan sengaje..

aku taknak sekali lagi aku terpakse bla bla jauh2 lagi dgn dy. aku rase mcm tak sanggup.. tak tahu knape. tolonglahhhh~

pleasepleasepleasepleasepleasepleaseplease

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p