Followers

Monday 12 December 2011

hari ini satu hari yg agak membengangkan diri aku. ntah nape aku rase serabut sangat. berangin je. maybe sebab aku tertengking stillsyg kot pg td. aku betol2 tak sengaje. tapi aku tahu gak, ego aku betol2 tinggi pg td, aku tahu tu salah aku, tapi knape tah aku tanak mengaku. bengong kan ? skang ni aku terpakse la pujuk dy duhh. merajok tak abis lagi.. sorry b .


.

tu yg teros takde mood tu. tapi betol la duh, ape tah yg rasuk aku pg tadi smpai menjerit2 aku marah stillsyg. aku penat sangat kot.. agaknyer.

erm seterusnya, kononyer nk bangun pagi laa sebab nk g HEP , nk g byr peralatan elektrik, sekali sedar2 dh kul 8.30pg tu pon sebab salha ketok2 pintu kejot kiteorg bangun. HAHA. haishhh, terpaksela g class dulu, baru g HEP and library cr bhn assignment. tapi yg paling2 serabot la kan, time kt class. name lect aku tuh PM MAT ZIN. PM lagi tu tu.. peh hari ni kiteorg blaja habis terus chapter 3. bukan dy mengajar. dy suh kiteorg menyalin gile2 babi punye la tau. sengal2 ubi tangan aku. yg tu takpela, da biase dhh exercise tangan, silap2 perot aku makin buncit tapi jari aku yg makin kurus.. nasib aku la labuuuuuu ~ yg paling bodoh la kn, bile esah g kejar MAT ZIN tu sebab nk tnye sal buku, dy ley kate dgn suare garau dy tu, 'TAK DE TAKDE '. pastu dy bla..ya allah, cm budak bodoh je kiterog kat situ. hurm , tu la lect skang, ske makan gaji bute. eh tak tak, sesetengah je. sebab lect account aku baik giler wooo..


sepatotnyer ptg ni aku plan nk siapkan tutorial PAD 170.. HAHA. nak buat la nih. lalala~

p/s:
      B , sorry pagi tadi tu. tak sengaje. sorry sangat2. bukan slh org, org mengigau tu, tu yg org terjerit2 tu.

          when i hold your hands , i dont wanna let u go just because u're everything to me.  





No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p