Followers

Thursday 8 December 2011

okey okey. firstly, AKU SENGGUGUT! . upenye da nk dkt sebulan aku duk sini. cepat sangat. kuliah da 3 minggu start. kuliah so far ni okey laa, cume agak2 blur2 la nk phm lecturer ajar. yela, lecturer pon mude sngat. tak nak la aku ngumpat lect aku kat sini. simpan jela dalam hati kan. hurm.

HA ! aku ade cite hot hot hot lagi. ingt lagi tak aku post entry pasal aku beli baju kemeja wane putih yg aku p beli dgn stillsyg.(sbg rujukan : http://amalinabulat.blogspot.com/2011/11/08112011_09.html ) HAHA


haha. nk tahu ape, ade kawan aku yg baru lik dr holiday kat KL, pkai baju same ,sebijik, dgn kemeje putih ku tuhhh. giler  giler. aku mmg tak suke pkai barang yg daa de org pakai. tak tahu knape. kalau same mesti aku simpan je. tu la buruknye perangai aku sendiri. aa buruk ke ? boley la kan tuu. hurm, yang tak ley bla nyer, baju tu, buttonnyer pon same okey ?? HAHA. aduinaaa , nasib aku la kan. beli baju murah pon ade org pakai. keh3. tak silap aku dy tu jenis yg branded2. tapi ni? HAHA. maknenye kantoi la tu kan. itu la kan, org kate law kite menunjuk2 sangat, nanti tang tu gak la dapat baalsan. hambik kau. tape tape. tak kesah pon.

tapi kan, aku nk tahu ape yg dy nk cite sal kemeje dy tuhh, aku nk gak semalam kan g kat dy, pastu buat2 tnye sal kemeje tuh,nk thu ape yg dy nk kelentong sal kemeje tu. HAHA. nsib baik aku senggugut . law tak, haishhh, jadi bahan la kau kawannnn.

#okey bai

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p