Followers

Saturday 10 November 2012

64 times

fuyoooh fuyoohhh *cam orick sikit. knal tak orick ? tak kenal? klik sini. (abangsayangintanpayung). pepandai ler ko cari. hari ni cantek + cun kan tarikhnye. 10.11.12 . aku ingt nk kawen time tarikh ni la tapi nk wt gane, calon takde, yg ade pon mak tak berkenan. haha.

semalam time makan cucoq bawang plus minom ayaq tea boh , mak aku boleh2 beliau bukak cerita pasal kahwin,menantu sume. aku dah macam, 'ohmyyyyy' . beliau cakap, cari la pakwe time2 sekarang ni, time muda2 ni, senang nanti, da ade asset sume, kahwin terus, tak susah nk cari2 lagi. tapi jangan cari askar, nanti susah nk iron baju depa. tapi yang peliknya, aku boleh diam membisu. tak terkata wa cakap luuuu. 

tapi yang paling haru , beliau suh aku kahwin time umoq 24tahun. huhu. takmau cek. yang pastinya aku akan kahwin kalau dah ada kereta, and rumah sebijik and gaji aku dalam 3k lebih, baru aku bagi commitment sal kahhhwennn nih. dah cukup, nanti aku update balik sal kahwen kahwen ni.

09.11.12 --> result keluoooo !

tarikh yang tak berapa dinantikan sangat, haha. result aku alhamdulillah, walaupon nda smpai pun target, tapi bersyukur jugak aku ne dapat naikkan pointer. maunya nda sedih bila nda capai target. (trip sabahan konon) . alhamdulillah.


betul la org cakap yang sebenarnye, berkawan biar ramai, yang mana baik perangai yang tu patut sangat kita ikut, tapi yang kurang elok, jangan kita ikut. and aku admit yg aku ni cepat sangat terpengaruh. haha. dah terbukti dah pun sekarang ni. cara aku belajar setiap sem sangat2 berbeza. aku harap sangat2 allah tetapkan pendirian aku. aminn ya rabbal alamin.

#impian aku cuma satu#


kbai








No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p