Followers

Monday 26 November 2012

67 times

hari ni best ? best. tapi best jugak la. kenapa aku rasa lain mcm. oh semalam aku g MAHA international.em ape tah yg best sangat. aku rase cm biase je. bnyk minum air je aku rasa, pastu hari ni berjalan sesaje. sementara masa masih ada menanti detik2 peninggalan shah alam tempat pembesaran tubuh badanku, sebab taiping adalah yg paling tepat untuk aku ckp cmni, ' tanah tempat tumpahnya darahku' uisehhh cm patriotik pulok aku ase.

aku banyak gelak hari ni. hidup aku tak seistimewa korang yg sentiase dilimpahi wang2 yang berterabur.aku biase2 sahaje.sumpah demi allah, ape pun yang aku sedang rase sekarang aku cube block dan jangan bagi perasaan ni semakin ke depan. maksud aku, jang terlalu sayang. alhamdulillah aku semakin berhati2. mungkin pengalaman telah mengajar aku.ceh ayat.

nak tahu tak, tadi aku g air terjun lenggeng, dah, cukup. ni rahsie okey. bye

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p