Followers

Tuesday 13 November 2012

65 times

o-o hari ini dalam sejarah. 13.11.12 sempena deepavali, ayah aku telah mengisyhtiharkan bahawa beliau berbesar hati untuk membawa kami anak beranak  ke genting highland, fraser hill, janda baik, air terjun , tapiiiiii, lalu je la. okey la tu dapat lalu je, kire beruntung gak tau.

sebenarnye g uma makcik aku je kat bentong,pahang, area felda mempaga. almaklumlahhh musimmm bebuahan la katekan. rambutan merah, rambutan kuning, nangka, durian, pehhhhhh, manyak best wooo. cume durian tu je la. smpai sekarang hiung aku tersumbat gare2 bau durian yang menyengat tu, almaklumlah aku ni resedungg. keh3. ha, tambah ngn migrain lagi, mmg packages ler tu . tapi aku masih dapat bertahan menempuh dugaan buah durian ni. aku tahu aku kene TABAH !. -,-'

ha ha ha haaaaa, aku ade bnde nk share. tak tahu ler kalau kalau sape2 yg bace post ni penah terlihat ke tak, tapi seriously aku mmg first time tengok kot. ni haaa gambanye.


tahu tak tu ikan ape? ikan keli beb. 

ok, cukup, aku penat. nanti esok luse aku sambung, bye love you

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p