Followers

Thursday 29 November 2012

68 times

:) cuti tinggal berapa hari ye kawan-kawan ? huhu. aku dah tahu roomate aku. -,-' bukan tak suke, tapi aku tahu dy selalu balik rumah, keluar, so sudah tentu aku yg selalu ade kat dlm bilik ni akan sering ditinggalkan. ceh ayat cam haremmm.

barang2 tak beli lagi. ala barang ape je pon, kasut jela. tu wajib beli sebab aku mmg kne berjalan kaki sentiase. almaklumlah, study hard. 

lagi? ouh aku still tak packing barang lagi. 

sebelum balik, aku nk duk umah bersenang lenang, menghadap muke mak aku, itu yg penting. mak aku sebenarnye ade bising, knape asyik duk umah je, tapi aku tak jawap, hehe. dalam hati mula berkata-kata, nt kat sabah pon ley kuar2 jugak(wpun tak keluar pon), da smpai rumah, tak keluar pon takpe, duk umah lagi best. 

tapi aku ade gak kuar2, ngn kawan2 aku, bakal laki aku (cehhh haktuihh) , adik2 aku lagi la bnyk kali. sebab ? nanti aku dah balik sane, berbulan tak balik rumah, takdela dorang rase sangat. yela, bayangkan la an, kalau aku asyik kua ngn membe je, msti la adik2, mak aku pon terase, 'ohhh ngn kawan2 takpe lak nk kua, ngn adik2 taknak lak kua'. lagipon kalau aku nk jumpe bakal suami aku (cehhh haktuihhh sekali lagi) , aku akan bawak adik2 aku. tapi ade la one day tu aku kua ngn bakal suami aku tuh sekali dgn kawan aku. 

bukan aku lagi pentingkan bakal suami aku dari kawan2, oh tidak sama sekali ye. sebabnye, kalau kua ngn bakal suami, aku cm ley bawak adik beradik aku berjalan2 di samping mengeratkan lagi hubungan antara bakal suami aku dgn adik2 aku. ape punye alasan tah. tapi yg pasti, duit tak berape nk habissssss la kan. kalo kua ngn kekawan, kompom aku habis duit.

penat la merepek kbai

p/s : aku sebut bakal suami sebab aku nk dy jadi suami aku, cukup 40x aku sebut ,inshaallah termakbul. hehe.(gatai)

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p