Followers

Friday 30 November 2012

69 times

69 ! mcm name group aku time sekolah menengah. comel en ?

semalam aku buat meatball. kuah meatball. fries. aku buat sendiri. haha. sedap? bolehla. sebab aku bukan pandai masak2 ni. sikit2 jela. aku try nak masak w/o tengok resepi.

tinggal 2 malam je aku akan tido kat bilik aku. ish. sedih lah. tak tahu nk cakap cmane sedih ni. susah mahu digambarkan(ayat p ramlee)

pah butang baju aku mana pah ---> bapak aku selalu sebut time gurau dgn mak aku *ehehe

lawak ke ? kau pahal? -----> adik aku, ayan suke jawab mcmni kalau aku story morry kat dy. *ekeke

zzzzzzzzz ----> ni keje efy, (adik aku num 2), cam kelawar and burung hantu. kire cm adik beradik dy lah. *haha

ko bayangkan la, aku kekadang bangun nk p toilet( phm2 la membuang la kan ) ,dy dok depan tb tergelak sorang2 lah. kekadang 3x (aku sekarang bnyk minum air masak, so kerap sgt g toilet walaupun pepagi bute) aku p toilet, dy still ade depan tb. tp time aku amik wudhu' nk subuh, dy da takde la, dy da start zzzzzz !

kalo mak aku pulak, ape ea? oh mak aku selalu pgl name kami adik beradik kuat2, pnjg lak tuih, dalam 10 harkat, then bile kiteorg menyahut, dy diam. pastu dy panggil balik same cm tadi, pastu gelak2. *ahahaha

haha. macam2 ragam kan ? itu aku tak perlukan keluar rumah untuk melepak , berjalan sana sini. hehe.

kbai


No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p