Followers

Saturday 5 May 2012

21 times

aku sekarang da start balik dengar lagu2 yg jiwang. bukan ape, saje , nk buat hobi baru. HAHA. sebenarnye tak klaka, tapi klaka jugak. aku tade da nk mengharap ape2. biarlah mase yg menentukan .mungkin ni boley jadi pengajaran buat aku. bukan aku sengaja buat silap yg mcmni. bukan aku sengaja nk biar dy merobek2 hati aku, bukan aku sengaja nk biar dy terus ade dlm hidup aku ... tapi, aku mmg betol2 percayakan dy 100%. mmg tu silap aku. HAHA. sekarang ni, aku nk percayakan org pon mcm da tade 100%. bukan nk bls dendam, cume nk berhati2. HAHA. biarlah, hidup aku kot. biarlah org nk kate aku gile ke tak gile ke. ade aku nk peduli. 

aku ade g kenduri tadi kat kuala pilah. awesome jugak laaa. vip kot kiteorg tadi. haha. ape tah name hotel tu tadi. aaaa hotel melerang inn ke melang inn. aku tak bpe ingt. pengantin kale hijau grey. cun jugak kale tu combine. nanti aku kawen, aku nk kale hijau jugak. HAHA. aku nk hijau purple. HAHA. mengarut. 

erm, skang ni ade lagi dalam sebulan 3hari kot aku akan balik uitm sabah. bukan aku tak suke duk sane. tp tk thu knp aku da tak semangat nk balik. bukan aku takot aku tk thn ase rindu. aku thu kalau bab yg tu aku kuat. HAHA. tk thu knp kali ni aku rase mcm berat hati sngt nk lik sane. risau, takot sume bercampur gaul. kali ni aku balik, aku nk bwk beg kecik je, pastu baju seluar pon sikit2 je. aku tanak lebeyh2. mlsnyer lak aih aku nk mengemas bagai. yg penting skang ni aku kne bwk bra ngn spender je. tu yg penting kottttt. HAHA. palui gak an bulat ni. haha

lagi ape ea aku nk cte ? aaaa mcm tade ape da an. aku ni still lagi dlm mood merbahaya. HAHA. demam wok. sakit jiwa aku. HAHA. nk tdo pon payah. eh, nk dgr tak lagu yg aku dok selalau dgr skang ni ? ni ha.



Syahdunya ku rasa di saat ini
Suasana sepi membisu
Tersentuh hatiku dibuai kenangan lalu
Ingin kuluahkan hasrat di hatiku
Sudikah mendengarnya

Sebenarnya engkau masih ku sayang
Biarpun tak dapat bersama
Kau masih kurindu seperti waktu dahulu
Aku mengharap agar engkau mengerti
Curahan rasa ini

( korus )
Jika engkau sedang hidup bahagia
Jangan kau lupakan diriku
Yang terdampar kesepian
Ku dilambung ombak rindu
Yang hanyut dalam kelemasan

Mengapakah aku masih menunggu
Dan masih menagih kasihmu
Dirimu di mana... cuma aku yang terus
Sabar menantimu tanpa jemu

Dulu kau menumpang kasih
Lalu kuberimu harapan
Sekelip mata kau berubah
Ooo... begitulah lumrahnya percintaan



Mengapakah harus terjadi begini
Ini balasan setelah kucurahkan

Biar kusimpan kenangan cinta kita
Kan kuabadikan di alam hidupku

Rela kulepaskan demi kebahagianmu
Untukmu biar ku mengalah

Keangkuhan cintamu
Bukan khayalan belaka

Pemergian dirimu
Bukan kupinta

Permintaanku yang akhir
Agar kau damai di sisinya
Kuingin doa restu
Semoga kau bahagia selalu

Permintaan terakhir
Agar kau tidak sepertiku
Walaupun aku masih menyayangi
Kurelakan jua perpisahan ini

No comments:

Post a Comment

kan cantik kalau jari tu comment entry post yg ni :p